24/1-10

Lovade Moa att jag skulle skriva 10 sanningar om mig:)
1. På sommaren så bruka jag vara ute mkt antingen med kompisar eller med familjen, vi brukar bada, spela volleyboll och med familjen brukar jag åka vattenskidor (fast det har inte gått så bra) :) och tub åkning.
2. Jag kan kolla på en film som är bra flera gånger om igen :p
3. Jag skräck, action,komedi- och thriller filmer :) fast mest skräck :)
4. Jag är rädd för spindlar iaf de som har mellan stor kropp o JÄTTELÅNGA ben!  såå äckligt!
5. Jag är inte så ordningsam av mig, jag kan låta saker ligga lite huller om buller men när jag väl har städat så ser det bra ut iaf ett tag :)
6.  Gillar att hänga med kompisarna :)  My friends is the best in the world!! :D
7.  Jag sitter mkt ofta vid datorn nu för tiden, de e mest för o plugga men jag pluggar och chattar med allt folk :)
8. Min lillasyster kan verkligen gå en på nerverna men hon är ändå världens sötaste lillasyster <33 :)
9. Det bästa bilmärket är självklart Volvo men för att vara snäll mot morfar så säger jag att Toyota också är bra fast Volvo ligger högst upp och är bäst! :) <33
10. Jag får verkligen PANIK om jag känner av alger när jag badar det är så äckligt när de rör vid ens fot, det känns som att den snurrar runt foten o ska dra ner en men det händer ju aldrig :)
Nu har jag skrivit 10 sanningar om mig :)
vi hörs! :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej Linnet :D superfin blogg.



Lol alger, dom är verkligen läskiga!!



Puss & kram

2010-01-24 @ 21:13:52
URL: http://moaaee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0