- Ett jävla stort Helvete!

Mitt liv suger....
Det är ett helvete..
Det kommer nya saker men de går åt helvete..
När allt väl går bra så blir det.... ett nytt HELVETE!
Arrrrrh FAN!!!
Fan fan fan, vad jag hatar detta!!
Varför klagar vi på det som finns? varför klagar vi inte på
de som inte finns? varför vill vi ha nåt som vi aldrig kan få?
Vad fan är det för mening? Allt är så jävla meningslöst..
Asså jag blir så jävla förbannad på att en person bara kommer
in och förstör allt jag trodde fan att det här året skulle bli ett bra
år men blev det så?? eeh NEJ! (suck) -.- ........
Om du ber mig dra åt helvete.. så är det redan försent.. Jag är i det redan...
Trodde fan att du var bra men du suger totalt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0