14 mars 2012

Lääängtar till sista april!! Så mycket jag vill göra och jag längtar dessutom till påsk! För då om Robban följer med så får han träffa Cattis och Rikard och eventuellet therese om hon kommer hem! Sen får jag träffa mina kusineeeeer! har ju träffat carro men har inte träffat Cattis på eeevigheter!!! så de måste ske!

Jag gjorde lite planer igår inför de kommande veckorna angående min träning.. så nu har jag gjort utmaningar och det första är att jag ska cykla till Tierp sen eventuellt simma eller så åker jag inte i Tierp och vänder hemåt igen men det får jag se..

Och igår kom jag på att jag får inte bada på sista april eftersom då kan jag ränka med att jag blir förkyld och då kan jag inte få bort mina två minuter från coopertestet:(!! Men den smällen får jag nog ta.. fast man kan ju alltid chansa men får se hur jag gör.

Apropå ingenting.. jag gjorde mitte första prov i matte c idag och det gick till en början asbra! men sen blev de bara sämre och sämre så jag räknar väl med ett omprov.... o just nu väntar jag på att gå till bussen, ska ju till min snutte putte idag ;)<3! Hade tänkt mig att springa i spåret här i Tierp men näe det vart inte av inte efter att typ de flesta säger att det är snö i spåret så då hade jag ingen lust med att springa.

Jag tänker aldrig göra om ett Beep- test! de här var första och sista gången! fast om de blir igen så ska jag slå mitt nuvarande resultat! så äre bara.

Btw jag har ändrat inställning till allt (eller det mesta iaf) jag ska vara hård mot mig själv, jag ska försöka göra något aktivt varje dag fram till v.20 och om jag håller det då kommer jag förmodligen hålla det till efter sommaren eller nåt.

Ne plugga på lite franska så man kan diskutera imorgon då!

Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0