26/01/12


Ibland förstår jag mig inte på vissa människor.. men nu riktar jag de här mot en person även fast den inte läser min blogg..(vad jag vet).

Du måste fan vara hjärndöd! att du inte fattar att jag inte vill ha d dig att göra.. du fattar inte haken med att när ja inte svarar på dina sms att jag helt enkelt inte tycker om dig.. jag har kvar dig på facebook men det betyder inte att jag vill att du ska messa mig eller ens försöka chatta med mig när du gjorde som du gjorde.. jag kräver inget av dig.. men det hade varit schysst om du hade bett om ursäkt eller nåt för de du gjorde för då hade jag kanske kunnat vara  din vän men jag vill inte vara vän med ett svin och speciellt inte med dig!!

Hur kul är de att en som man har gått i samma klass med i 3 år o typ träffarlite då och då varje dag beter sig som en barnunge??! Okej jag kan fatta att man skämtar om matt fucka mot varandra men hela tiden? ja menar kom igen! har du hakaat upp dig på en sak eller? de var verkligen droppen idag! ropar på mig som att du ska säga hejdå för att jag kliver av bussen men inte då.. du ville bara fucka åt mig... hoppas att din jävla byggställning rasar...

Nog om surigheter.. dagen har inte varit så jävla dålig men de känns som att inget har gått bra o imorrn så blir de håltimme..en lektion..en till håltimme sen blir de en sista lektion innan helg! På lördag ska jag i alla fall simma vet inte om jag får någon som följer med men annars så simmar jag själv o efter det så blir de nog att jag åker till Robban.


Kommentarer
Postat av: Emme

Tänkte jag skulle lämna lite spår efter mig så du vet att jag varit in o läst ;) killar = SVIN! Inte alla men de flesta :)

2012-02-01 @ 19:29:37
URL: http://emescorner.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0