9 februari 2012

Hellu my little friend!! :)

Jag är såå himla glad!! för nästa helg så händer något som jag verkligen tror och hoppas kommer bli superkul och  mycket härligt! för jag ska överraska min pojkvän Robban med lite skojsigheter men jag vågar tyvärr inte skriva vad det handlar om för vet at han ibland kollar in min blogg så ni får veta det senare ;)

Och lite annat..

Nu siter jag i skolan på min håltimme, så tänkte skriva lite om vad jag har gjort och lite till..
Veckan började rätt okej, i måndags hade jag en muntlig redovisning om dannemora gruva och jag var lite nervös över det för när jag skrev det jag skulle säga så kunde jag betydligt mycket mer och det var för någon månad sen.. men det gick bra. I tisdags så hade jag ett prov i nutida konst det gick väl rätt okej det i onsdags så var dagen jätte bra och rolig men samtidigt tröttsam.

Jag hade egentligen sovmorgon men fick gå upp tidigare för skulle väcka alex men hon var vaken så då packade jag väskan för att åka skridskor på idrotten och sen fick jag gå ut med Teddy innan jag gick till bussen, på idrotten så var det ganska kul för jag har inte åkt skridskor på ett bra tag o det är grymt kul men jag hade inte killskridskor som jag är van vid men det gick bra iaf.
Jag åkte till Robban efter skolan och vi kollade först lite på tv, åt mat sen kolla vi på en film Försvunnen sen gick vi ner o kolla på tv med de andra, då blev det en titt på fuskbyggarna :)



Jag har planerat de här ett tag nu och det har gått från en stor grej till något mycket större! Så som jag har planerat det så är det ganska kul för jag har pratat med en massa personer om det hur jag ska göra och sen för att jag vill ha lite tips osv. men jag har inte tagit de förslag som andra har gett mig för jag tyckte att det är lite för vanligt så jag tog något som inte alls är så vanligt men en sak som jag undrar är om han vet varför jag gör detta nu? hihi det kommer bli kul och se hans min! :D



Jag har ingen franska längre eftersom hon vi hade förra terminen kan inte ha oss längre för rektorn vill inte ge henne någon lärarlön så hon tacka nej till det men hon vill ändå ha oss.. sen fick vi en kille som är från afrika som har franska som modersmål och han försökte lära oss men om man pratar franska flytande och ska lära ut till svenskar så är det bra om man kan förklara på svenska också. Vi klagade på att han inte var bra och han hade inte ens någon lärarutbildning så det var bra att han slutade! men i alla fal nu har vi ingen franska så det betyder att nu får jag sovmorgon, slutar tidigt och håltimme rätt skönt men ändå jobbigt för nu vet vi inte om vi får åka till Frankrike..

Men om vi inte får åka då ska vi skicka in insändare och dra igång stort! för de kan inte lova saker och sedan inte hålla dem..


Nu ska jag bokföra lite så att jag blir The Queen of Bokföring ;D

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0