29 februari 2012


Skottdagen idag!

Det betyder att man får fria till vem man vill och den som man friar till får inte säga nej! Haha tänk om de skulle ske.. Usssch!

Ne nog om det! Idag på idrotten så hade vi volleyboll och den var superkul (även fast man fick ont i armarna..)
Vi blev coachade av några från Tierp volleybollaget, en var från Australien och de andra tre var från USA, det var mycket lärorikt och när vi skulle sluta så fick vi fribiljetter till deras kvalatch eller vad det var..
Jag skulle få Jennys bijett eftersom hon åker till Rom med Italienskan men de blev att Uffe fick den men eftersom jag tänkte på att Robban kanske vilje gå så frågade jag lite snällt om jag kunde få en till och det gick hur bra som helst!

haha typiskt mig att fråga..

När jag kom hem idag så brjade jag skriva på de uppsatser som ska in senast den här veckan och sen började jag söka jobb och jag hoppas att det går bra och att jag får något bra jobb!

nu blire lite mer plugg.. o eventuellt lite telefonsamtal :)

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0