16 februari 2012


Torsdag idag då,
ville inte kliva upp ur sängen imorse men så kom Elsa och var helt underbar för hon skrek inte på mig att jag skulle upp utan hon fråga om jag kunde göra frukost åt henne och då sa jag att hon kunde lägga sig brevid mig o vila lite så att jag fick ligga kvar ett litet tag till o då somnade hon :)
Men när jag skulle gå upp för och klä på mig så vaknade hon och då blev det frukost!

Har håltimme nu med Jenny, vi gör lite skolarbete och när jag kolla på mitt naturkunskapsarbete så kom jag o tänka på hur glad jag är för det som kommer hända imorgon och i helgen med Robban!!
Jag har gått och tänk på vad kul det ska bli och vad jag ska förbereda osv så jag hoppas att det blir kul och att han får ett bra minne av det hela!

Btw, jag ringde och sökte jobb igår och då blev det att jag fick skicka iväg mitt cv dit och idag fick jag svar och jag fick inte jobbet på grund av att de ska flytta kontoret till stockholm så då blev inte det av men det finns fler jobb att söka!

Jag käner mig rätt så positiv igen, det går upp och ner med o var positiv till max och sedan vara pytte lite positiv.. men men..

Nu blir de o skriva klart naturkunskapen så att jag har lite mindre att tänka på ikväll!


Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0