Heelg!


Nu har man gått sista dan i skolan för den här veckan eller har en lektion kvar, nu ska man hem till Robban för att spendera helgen där eller ja.. den här kvällen/natten o morgondagen :)

Tänkte berätta heeela storyn men inte så detaljerad ;)
Vi gick på bio och då kollade vi på Source code, rätt bra men väldigt förrvirrande men med rätt sällskap så va den bra. 
Sen träffades vi igen på tisdagen då kom jag hem till han, fick till och med reda på att min pappa o hans pappa gick i samma klass på gymnasiet, så nu kan man höra på annat håll hur pappa va i sin ungdom.. Vi åkte ner till en å (kommer inte ihåg va det hette) och metade kan ju säga att jag har inte direkt någon tur i att fiska.. Men ialla fall, han kom till mig i lördags och sov kvar till söndag, på lördagen så åkte vi ut på sjön och kollade på Lyskvällen de va fint men de va inte så mycket att fota precis.. Då fick vi åka en snabb o stor båt ;D

Nu ska jag ha bild och form såå I leave you guuuys!! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0