2011-09-22

De är tur att jag har en underbar kille som gör att jag blir på bra humör! Jag har varit lite trött sen jag kom hem från skolan, följde med syrran ner och öste ur båtarna sen fick vi hämta in lite ved också.. Efter käket så satte jag igång med att plugga på administrationen och matten.. har just nu inte hunnit göra matten för att administrationen va läängre en vad jag trodde.. 

O när jag vill hitta lite svenska ord på internet så funkar de inte.. så då tänkte jag att jag kunde ta min svenska ordbok.. Det visar sig att den är borta! Jag blir lite smått irriterad o galen för att den här dagen eller snarare veckan har inte gått nå bra.  kommer inte ihåg riktigt va som gick fel i måndags o tisdags men igår så gjorde jag illa långfingret på idrotten när vi hade basket så de är alldeles svullet. Och Idag så gick jag upp tidigt för att fixa mig till skolfotot, va rätt okej med allt tills jag skulle gå till bussen.. då börjar de förbannade jäkla regnet ösa ner.. de blev inte så farligt men de gjorde så att starten inte blev nå bra.

Sen när man kommer hem så fick man göra lite saker osv. (de osm jag skrev ovan..)

Sen börja jag skriva med Robban o då blev jag glad igen :D! Jag ska spendera helgen med den gobiten, sen blir de ett disciplinschema som måste göras för kan inte fortsätta så här.. Jag måste komma till gymmet nån gång! men funderar på o ta gymmet som är närmre för ett litet tag men får se hur jag gör.. lite onödig information kanske men blev lite skrivglad :)!

Sen apropå ingenting.. Sanna messa om jobb igår så jag fck dra en sväng o va barnvakt! Elvira va sååå söt! men sen kommer Iris o förstör lite men hon va rätt schyst än vad hon har varit förut så de va rätt kul att få träffa de igen! :) (en sak som va bra hittills..)

Så här blev frisyren o sminket imorse innan regnet..



Och så här ser mitt svullofinger ut..

så ska de se ut..                                        så ska de inte se ut!!!

aja nu ska jag återvända till att plugga natten lång ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0