En helt vanlig dag?

Heellu,

Ja, idag är det en helt vanlig dag för jag kommer inte avslöja vad som väntar eller som kommer hända efter skolan men kan ju säga att jag är lite kind of nervös! som jag brukar vara men de här är en helt annorlunda nervositet men men de går väl över! :)

Jag har gått o pinats en lång tid eftersom jag har haft en komplicerad tid nu... Jag skulle välja mellan två saker o ville inte välja fel, för vill inte förlora det som är viktigt för mig! men jag pratade ut och det gick hur bra som helst :) så nu har jag båda sakerna o förlorar inte det som betyder mest av allt!

Men hoppas på att det blir ganska fint väder idag eller egentligen spelar de ingen roll för ska ändå gå på bio  ikväll.
Jag kommer antagligen skriva igen snart för har säkert någon lektion som är lite slapp så att jag kan ta o skriva lite grann, för jag måste ju bara berätta om va som hände på företagsekonomin igåååår!! :P men de är ju inte så himla säkert att de blir så.. aja  nu ska jag göra mig klar för skolan o det som händer efter :D



Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0